Akce
-
Bunda ECWCS černá s vložkou fleece Gore
10615002nepromokavá US parka ECWCS s odepínací vnitřní zimní fleece vložkou2790 Kč2290 KčSleva: 18%Šátek SHEMAG palestina "PARA" oliv/černá
12609301šátek Palestina "PARA" oliv-černá , 110x110cm, 100% bavlna. Kefíja, někdy též shemag či hovorově palestina, je tradiční mužská pokrývka hlavy. Tvoří ji tkanina, obvykle bavlněná, různým způsobem přehnutá a složená. Je typická pro oblasti se suchým a teplým podnebím, kde poskytuje ochranu proti přímému slunci a rovněž tak příležitostně ochranu úst a očí proti zvířenému prachu a písku. Může mít různý vzhled, mezi klasický patří kostkovaný vzor, zpravidla v kombinaci bílé a další (např. černé, červené, zelené, pískové, hnědé) barvy.149 KčČepice SEALS olive
12311001materiál: 100% bavlna, nastavitelná velikost pomocí pásku na suchý zip, kvalitní vyšitý znak SEALS190 KčPončo vinyl oliv
08203jednoduché nepromokavé pončo, velikost 200x127 cm, tloušťka 0,12mm, pro-vinyl, velice lehké a skladné pončo, univerzální velikost, hmotnost cca 100g, materiál 100% polyvinylchlorid PVC99 KčCelta vz.95 3x3 M nepromokavá
32423Jnepromokavá celta vz.95, ochrana proti dešti, markýza, plachta nebo nepromokavá podložka, velikost 300x300 cm, materiál: 100% polyester 190T PU, vodotěsný obal, lehká-hmotnost cca 500g, kovová oka v rozích a po stranách celty - celkem 8 ok - 1x oko v každém rohu + 1x oko na každé straně650 KčŠátek SHEMAG palestina "lebka" černo/bílá
12609102šátek Palestina "lebka" černo-bílý , 110x110cm, 100% bavlna Kefíja, někdy též shemag či hovorově palestina, je tradiční mužská pokrývka hlavy. Tvoří ji tkanina, obvykle bavlněná, různým způsobem přehnutá a složená. Je typická pro oblasti se suchým a teplým podnebím, kde poskytuje ochranu proti přímému slunci a rovněž tak příležitostně ochranu úst a očí proti zvířenému prachu a písku. Může mít různý vzhled, mezi klasický patří kostkovaný vzor, zpravidla v kombinaci bílé a další (např. černé, červené, zelené, pískové, hnědé) barvy.149 KčBoty BW 2007 nové
618150originální boty německé armády, model 2007 !!, nové, Svršek: kůže -voděodolná a vodotěsná do BW TL, podšívka: kombinace vyčiněné hovězí kůže, protiskluzová podrážka, anatomicky tvarovaná stélka3290 KčParka M65 TEESAR olive
10311001krásná legendární bunda parka M65, americký výrobce TEESAR, velice odolná bunda, materiál vnitřku 100% bavlna, vnější materiál 50% bavlna, 50% nylon, 4x vnější kapsa, kapuce v límci, kvalitní kovové zipy, zapínání na zip a druky, odolná proti větru a dešti, stahovací tkanice v pase a v dolní části bundy, nastavitelné manžety na suchý zip na rukávu2190 KčKalhoty BW moleskin oliv.
11302001materiál 100% bavlna, předeprané, velice příjemné na nošení a přitom velmi pevné, 2x boční kapsa, 2x stehenní kapsa, 1x zadní kapsa, možnost stáhnutí šnůrkou u kotníku, barva oliv.,790 Kč Novinky
-
Brousek nožů TRUE UTILITY Mycro Knife Scharpener
2012310022Kompaktní brousek nožů na každodenní nošení, který lze připnout na klíče, kalhoty nebo batoh.290 Kč265 KčSleva: 9% Nejprodávanější
-
Vlajka ČR - česká vlajka 90x150cm
35103J / 16749000vlajka Česká republika, vlajka Czech republic, velikost 90x150 , kvalitní kovová oka, material 100% polyester, česká vlajka, vlajka ČR149 KčMRE - orig. vojenský balíček potravin US
1504originální US ARMY jídlo pro vojáky na jeden den, made in U.S.A., konzervované jídlo KDP, min.trvanlivost do 2025,včetně ohřevového sáčku349 KčIdentifikační známky US silver
27404 / 163110182x nerezová známka, 1x dlouhý řetízek - 62cm, 1x krátký řetízek - 14cm35 KčLIGHTSTICK ARMY
26014 / 149400armádní chemické světlo, po ohnutí "zlomení" světlo vydrží svítit 8-12 h, délka 15cm, průměr 1,5 cm29 KčNámořnické tričko 100% bavlna kr.ruk. světle modré
1355Originální námořnické triko, velice příjemný materiál,100% bavlna, krátký rukáv, námořnická modř360 KčNámořnické tričko krátký rukáv 100% bavlna
00109100% bavlna, tmavě modrý pruh, lehké, příjemné, krátký rukáv269 KčGumičky na id.známky US 2ks
27434/16315002gumičky na identifikační známky US, barva černá, 2ks v balení, gumičky na psí známky20 Kč
ArmyShop
Časté dotazy
1/Je zboží skladem ?
Ano, veškeré zboží je skladem. Samozřejmě může nastat situace, že poslední kus nebo velikost byla v okamžik poslání vaší objednávky prodána na kamenném obchodě. Za tuto možnou situaci se omlouváme.
2/Jaká je doba dodání zboží ?
Standartní doba dodání je 2-3 pracovní dny od objednání.
3/Výměna zboží
Veškeré oblečení lze samozřejmě vyměnit za jinou velikost. Nepoužité oblečení zašlete na naši adresu Armyshop, Čistovická 90/15, 16300, Praha 6 a do balíku napište za jakou velikost chcete zboží vyměnit. Při výměně vám bude účtováno poštovné 79,-kč.
4/Nelze se zaregistrovat.
Pošlete vaši objednávku na náš e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (náš webmaster nedostane prémie:-))
5/Nelze objednat.
Viz.odpověď na předcházející otázku.
6/Nevím jakou mám objednat velikost.
Zvolte velikost jakou nejčastěji používáte (L,XL..) a do poznámky v objednávce napište vaše míry jako je obvod pasu resp. hrudníku a výšku postavy. Pošleme Vám nejvhodnější velikost. Samozřejmě veškeré zboží lze vyměnit.
7/Nemohu najít tabulku velikostí.
To je proto, že ji tu nemáme :-) Každá země (výrobce) má jiné značení oblečení a byl by v tom jedině zmatek. Zvolte označení L, XL,..atd. + můžete napsat do poznámky vaše míry a my Vám vybereme vhodnou velikost.
8/Co když nebudu spokojen se zbožím ?
Že by jste nebyli spokojeni se stát prakticky nemůže, ale kdyby k tomu přeci jen došlo, tak můžete veškeré zboží samozřejmě vrátit osobně nebo na naši adresu Armyshop, Čistovická 15, 16300, Praha 6 (neposílat na dobírku) a my vám pošleme zpět peníze. Předtím nás ale vždy upozorněte e-mailem.
9/Odstoupení od smlouvy.
Od smlouvy jste oprávněni odstoupit v případě, že nesplníme smluvené podmínky dodání, dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
V takovém případě jsme povinni vrátit zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na Váš bankovní účet, případně dle dohody.
10/Nenašel jsem, co jsem hledal.
Tak to nás velice mrzí. Ještě nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a možná budeme schopni vám požadované zboží zajistit.
11/Měl bych nápad, co by se mohlo ve vašem armyshopu zlepšit, resp. co mi na těchto stránkách chybí.
Napište nám prosím Váš návrh a podle toho jak bude váš nápad přínosný od nás obdržíte slevu 0-100 % na Váš nákup (+ od našeho webmastera obdržíte děkovný dopis).
12/Chtěl bych Vás pochválit.
Skvělé! Napište e-mail s čím jste byli spokojeni a dostanete na další nákup 5% slevu (do předmětu napište POCHVALA).
13/Chtěl bych Vám vynadat.
Skvělé! Napište e-mail s čím jste byli nespokojeni a NEDOSTANETE slevu na další nákup (do předmětu napište SPAM). - (měli jsme špatnou recenzi, že podle tohoto bodu nevyhovíme stížnostem . Pro ty, kteří neporozuměli myšlené nadsázce a vtipu.....opravdu se věnujeme každému vašemu přání, jak to jen lze. Pro nás je opravdu nejdůležitější spokojený zákazník.)
Když budete mít jakýkoliv dotaz,tak nás neváhejte kontaktovat na tel:777 733 263 nebo na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
váš army shop
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“,
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující-spotřebitel učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím-spotřebitelem a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží Vám zašleme přepravní službou PPL,(GLS) na dobírku. Při nákupu zboží nad 5000,- Kč neplatíte poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného po České Republice je 69,-(79,-),-Kč. Tato částka bude při dodávce přičtena k celkové částce za zboží, platí i pro výměnu zboží.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je od 2-3 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. Vaše objednávka je evidována do té doby,než bude vyřízena nebo zrušena. O stornování Vaší objednávky budete informováni zasláním e-mailu. Standartní doba dodání je 2 dny od objednání. Veškeré zboží je skladem.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme do 14 dnů od nákupu zboží. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Při výměně vám bude účtováno poštovné 79,-kč.
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující-spotřebitel je oprávněn zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady zboží kupující-spotřebitel může neprodleně uplatnit v kterékoli naší provozovně popř. také v místě podnikání. Kupující-spotřebitel má právo bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od smlouvy do 14dnů od převzetí plnění. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Náklady spojené s odstoupením od smlouvy nese kupující.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Doporučený postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, osobně, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doložení koupě zboží v našem obchodě
O vaší reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s Vámi nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
9) ODTOUPENÍ OD SMLOUVY - vrácení zboží ve lhůtě 14 dní
Co se děje po odstoupení od smlouvy?
V důsledku odstoupení se smlouva ruší. Vaší povinností je vrátit prodávajícímu zboží, nejpozději do 14 dnů, náklady na zaslání zboží nesete vy.
Zboží zašlete na naši adresu Armyshop, Čistovická 90/15, 16300, Praha 6. Do balíku vložte doklad o koupi a ideálně číslo účtu, kam chcete zaslat peníze.
Peníze vám budou v nejbližším možném termínu vráceny na váš účet.
§ 1831, § 1832, § 1834, § 1835 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Možnosti placení
On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Na dobírku
zaplatíte při převzetí zboží dopravci hotově nebo kartou.
Zákony a předpisy
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 40/1964
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou”), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak - § 53
- (1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping), veřejná komunikační síť, například internet.
- (2) Prostředky komunikace na dálku umožňující individuální jednání mohou být použity jen tehdy, jestliže spotřebitel jejich použití neodmítl. Pouze s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele mohou být použity automatické telefonní systémy bez (lidské) obsluhy, faxové přístroje a automatické rozesílání elektronické pošty. Použitím těchto prostředků komunikace na dálku nesmí spotřebiteli vzniknout žádné náklady.
- (3) Při použití prostředků komunikace na dálku musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy upravených v této části a podstatných náležitostí smlouvy stanovených v části osmé zákona. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně osob, zejména nezletilých nebo spotřebitelů.
- (4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
- a) obchodní firma nebo jména a příjmení a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby, u zahraniční osoby rovněž adresu podniku nebo organizační složky na území České republiky, byly-li zřízeny, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, včetně spisové značky, pokud je přidělena, a kontaktní údaje, zejména poštovní adresu pro doručování, telefonní číslo, případně adresu pro doručování elektronické pošty,
-
b) údaje o příslušném kontrolním orgánu, podléhá-li činnost dodavatele režimu povolování,
c) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
d) cena zboží nebo služeb, z níž jednoznačně vyplývá, zda je uvedena včetně všech daní a poplatků, mají-li k ní být připočítávány,
e) náklady na dodání,
f) způsob platby, dodání nebo plnění,
g) poučení o právu na odstoupení, s výjimkou případů podle odstavce 8,
h) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku,
i) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
K informacím podle písmen a) a b) zajistí dodavatel trvalý veřejný přístup; nedodržení této povinnosti se považuje za nepředání informací podle § 53 odst. 7.
(5) Podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je dodavatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení; to neplatí při uzavírání smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací. Objednávka a potvrzení jejího obdržení jsou považovány za doručené, pokud se s nimi strany, jimž byly určeny, mohou seznámit.
(6) Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však před plněním, musí být spotřebiteli písemně poskytnuty tyto informace:
a) obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby.
-
b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy,
-
c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.
(7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
(8) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv
-
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.
(9) Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.
-
(10) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
- § 598
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. -
§ 19
-
(1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
-
(2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
-
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
(4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 písemnou formou poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.
-
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“,
-
„Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).“
-
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka, jsou považována za diskrétní a chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.